Sociální sítě

Propagace na sociálních sítích

Sociální sítě jsou trochu specifické médium, ale také skvělým zdrojem návštěvníků.

Lidé chodí na sociální sítě hlavně proto,  že se chtějí bavit - nikoliv nakupovat, takže klasická forma reklamy je doslova obtěžuje. Tím se dostáváme k tomu že se k sociálním sítím (např. Facebook) musí přistupovat opravdu s citem a volit jinou formu propagace než u webu nebo třeba PR článků.

Na Facebooku, Instagramu, Twitteru a dalších se dá velice dobře zaujmout lidi vtipnými obrázky, citáty nebo statusy, které následně obohatíte o váš Affiliate odkaz.

Například velice vtipné statusy s nenápadným odkazem povzbuzující ke kliku za účelem zjistit více informací je efektivní způsob, stejně tak obrázky doplněné o text tak, aby uživatele lákaly, podívat se dál na stránky.

Další formou propagace je nabízení přímého produktu, který odpovídá stylu, skupině nebo věku uživatelů dané stránky.

Příklad:

Máme-li například stránku (skupinu), která se jmenuje Těšíme se na Silvestr, bude velice vhodné sdílet na ni pouze produkty, spojené s touto stránkou (skupinou), tématikou a aktuálním děním.

Ukážeme si rovnou, jak na to:

Můžeme použít buď jeden produkt nebo třeba sestavu produktů, které si vyhledáme na webu ve vyhledávači. 

Odkaz bude tedy vypadat takto: http://www.hubatacernoska.cz/cz/produkt/vystrelovaci-konfety-v-tube-dollar.html

Takto připravený odkaz musíte ještě doplnit vaším identifikátorem (ID) který je napríklad: ?a_box=8r49kzxb

Celý odkaz, který vložíte na sociální síť, bude vypadat třeba jako tento:

http://www.hubatacernoska.cz/cz/produkt/vystrelovaci-konfety-v-tube-dollar.html?a_box=8r49kzxb

 

Pokud obsah necháváte načítat Facebookem, po jeho načtení můžete odkaz vymazat a napsat například:

Tohle je super, hned si jich pár vemu, koukni taky, dokud jsou.

 

Pro veškerou propagaci na Facebooku doporučuji než vložíte odkaz, využít některý ze zkracovačů a nechat si tak odkaz zamaskovat.

Někteří lidé jsou vnímavější a affiliate odkaz ihned poznají. To pak snižuje jejich důvěru na něj kliknout. A kdyby pojem affiliate znali, neradi dají někomu vydělat, když oni z toho nic nemají... Proto odkazy na parterský program zbytečně neukazujte a skrývejte je třeba přes zkracovač, který změní celou jeho adresu.

Příklady zkracovačů:
www.Bit.ly  www.kuc.cz  www.1url.cz  www.goo.gl  www.jdem.cz

 

Zde je videoukázka, jak jednoduše se dá s Facebookem pracovat.